مشاوره تعیین جنسیت قبل از بارداری

مشاوره تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری

تمام توصیه ها برای تعیین جنسیت فرزند

مهم این است که سالم باشد"؛ جدای از همه تعارف هایی که در قالب این جمله خودنمایی می کند؛ هنوز هم برای بیشتر پدر و مادرها مهم است که این بچه سالم به می خواهد به دنیا بیاید، دختر باشد یا پسر.

خانم زينب السادات حسيني
تلفن:02177224850
موبایل:09926099144


جلسه مشاوره اش رایگان است. همه چیز خیلی جدی و تخصصی به نظر می رسد. دکتر مشاور گان پوشیده، با کلاهی موهایش و با روکشی کفشش را پوشانده است. می پرسد: دختر می خواهید یا پسر؟ و با یک خودکار بیک شیشه ای آبی بدون در، روی برگه ای که بعداً می شود نسخه، می نویسد دختر!

کم کم انتظار برای حضور اعمال جراحی و دستکاری کروموزوم، دارو و .... پایان می یابد؛ این روش هیچ کاری به عمل جراحی ندارد.

خانم زينب السادات حسيني
تلفن:02177224850
موبایل:09926099144


گام اول- روش تغذیه ای

سن و سال مادر و پدر و تعداد خواهران و برادران در هر خانواده اولین چیزی است که برای شروع کار لازم است. تنها با طی کردن سه مرحله در سه ماه قبل از بارداری می توانید صاحب آن چیزی شوید که می خواهید. بیش تر از 10 سال است که این روش در کانادا، امریکا و استرالیا جواب داده است. این عبارتی است که مشاور در توضیح میزان اعتبار این روش به کار می برد.

البته دخالت در کار خداوند از این نوعش تنها مختص دانش جدید نیست، بلکه ریشه در طب سنتی و ابن سینایی دارد. طب سنتی مدعی است که خوراکی ها تاثیر تعیین کننده ای بر جنسیت جنین دارند. برای مثال خوردن کاهو، توت فرنگی، خرمالو، هل و زعفران در هنگام بارداری احتمال پسرزایی را افزایش می دهد و مصرف ماست، ترشی و تخم مرغ جنین را دختر می کند.

زمان بندی برای تعیین جنسیت فرزند
دومین مرحله ای که زوج برای رسیدن به فرزند دلخواه باید طی کنند، زمان بندی مقاربت زوجین است.

به گفته مشاور نکته مهم در تعیین جنسیت، تعیین زمان تخمک گذاری است: "اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گیرد، پسر به دنیا خواهد آمد. چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر، رقیق تر و ارتجاع پذیرتر است و حرکت اسپرم های Y را بسیار سهل و آسان می کند. اما اگر مقاربت 3 تا 4 روز بعد یا قبل از تخمک گذاری اتفاق بیفتد، شانس پسر شدن به شدت کاهش می یابد.

ارگاسم زن در هنگام مقاربت نیز راه دیگر تعیین جنسیت است، چرا که در هنگام ارگاسم زنانه ترشحات با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن باعث بالا راندن اسپرم های پسر و کمک به حرکت آنها به سمت رحم می شود و سبب ایجاد جنین پسر خواهد شد."

خانم زينب السادات حسيني
تلفن:02177224850
موبایل:09926099144

این روش مبتنی بر خصوصیات تخمک X و دو نوع اسپرم حاوی کروموزوم های X Y در مرد است: "لازم است که مادر در جدولی هر ماه تاریخ شروع و پایان ماهیانه خود را یادداشت کند. ثبت سابقه ترشح های چرکی زرد، سبز و یا سفید نیز لازم است. هر زن در اواسط ماهیانه خود یک یا چند تخمک که از نظر کروموزومی فقط X هستند تولید می کنند و در مقابل مردها دارای دو نوع اسپرم حاوی کروموزومهای جنسی Xو Y هستند.

علی رغم تصور عامه که جنسیت فرزند را به مادر نسبت می دهند، این مرد است که جنسیت سلول تخم را تعیین می کند. این تعیین کنندگی به زمانی برمی گردد که تخمکی که حاوی کروموزوم جنسی X است با یکی از اسپرم ها لقاح می یابد؛ در صورتی که این اسپرم حاوی کروموزوم Y باشد، جنین پسر شکل می گیرد و اگر حاوی کروموزوم X باشد سلول تخم مونث می شود. بنابراین زمان و نوع مقاربت نیز از اهمیت بالایی برخودار است؛ که باید مطابق دستورالعمل ما انجام شود."

اسپرم ها هر کدام ویژگی هایی دارند. اسپرمX ‌ سر بیضی شکلی دارد و نسبت به اسپرم Y درشت تر، سنگین تر، دارای طول عمر بیشتر و حرکت کمتر است. اسپرمY سر گردی دارد و بسیار ضعیفتر است. با وجود این که اسپرم های Y کم جانتر و دارای عمر کوتاه تری هستند، ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از اسپرم های X است؛ و این عامل ضعف آنها را در ماندگاری جبران می کند و باعث یکسان شدن تعداد موالید دختر و پسر می شود. تفاوت این دو نوع اسپرم پایه و اساس انتخاب جنسیت را تشکیل می دهد. گام سومی که لازم است زوج انجام دهند و در واقع آخرین مرحله به حساب می آید، شستشوهای اسیدی یا قلیایی است.

مشاور می گوید: "اسپرم هایY نسبت به محیط اسیدی بسیار حساس هستند و به سرعت از بین می روند. این درحالی است که اسپرم های X در این محیط ها مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. بنابراین برای هر کدام از جنس های مورد نظر از شستشوی ویژه آن استفاده می شود."

او در توجیه برتری روش تغدیه ای و زمان بندی نسبت به عمل جراحی که توسط متخصصین زنان و زایمان انجام می شود، می گوید: "خوبی روشی که ما به کار می بریم این است که علاوه بر این که موفقیت آن تائید شده است، به هیچ عنوان به سیستم بدنی مادر نیز لطمه ای نمی زند. عمل جراحی و یا دارویی ندارد. خوب واضح است که عمل جراحی خطرات زیادی دارد. علاوه بر این که میزان موفقیت آن نیز کم است."



تعداد اسپرم ها
زوج های زیادی هستند که بعد از دو دختر و یا بیشتر آرزوی داشتن یک پسر را دارند، البته برعکس این قضیه هم صادق است؛ اگر چه به وفور دیده نمی شود. قدیم ترها زوج ها آنقدر به کار تولید مثل ادامه می دادند تا بالاخره به مراد دلشان برسند. حتی اگر این مراد بعد از 6 یا 7 زایمان و یا حتی خیلی بیشتر از اینها حاصل می شد. امروزه طب جدید به زوج هایی که 2 یا بیش از 2 فرزند دختر دارند توصیه می کند که از مرد یک آزمایش شمارش اسپرمی به عمل آید. اگر تعداد اسپرم های مرد در یک سی سی کمتر از 20 میلیون باشد، احتمال دختر دار شدن 80% است؛ و چنانچه این تعداد زیر 5 میلیون باشد، این احتمال 100% خواهد بود. بنابراین هر اتفاقی که باعث افزایش اسپرم ها شود، یک قدم والدین را به سوی پسر دار شدن نزدیک می کند.

جداول ماه و سال بارداری
حدس جنسیت جنین با استفاده از جدول ماه و سال و سن والدین نیز روش دیگری است که موسسه های تعیین جنسیت برای کمک به والدین به کار می برند. این روش نشان می دهد که وقوع بارداری در هر ماه، احتمال تولد کدام جنس را بیشتر می کند. آنها چرتکه می اندازند که مثلاً اگر ۳۰ ساله هستید برای دختر داشتن لازم است در ماه اردیبهشت باردار شوید.

موسسه های تعیین جنسیت مدعی هستند که این روش بیشتر از ۹۰ درصد جواب می دهد. البته این قانون دو تبصره هم دارد؛ اول این که تعیین زمان تخمک گذاری تجربه و دقت زیادی را می طلبد و یک اشتباه کوچک حتی در حد ۱۲ ساعت هم می تواند نتیجه را برعکس کند. دومین نکته هم مربوط به زمان شروع این پروسه است. برای به دست آوردن فرزند دلخواه باید 3 ماه قبل از بارداری اقدام شود.


برچسب ها: تمام توصیه ها برای تعیین جنسیت فرزند , مشاوره تعیین جنسیت قبل از بارداری ,
[ بازدید : 10114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ عطایی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]